Kollégáink iTOP képzésen vettek részt 2024. márciusában
Elsajátítottuk a T2T, azaz touch to teach-szemlélet alkalmazását, és saját magunkon is gyakoroltunk, hogy az instruálások & motiválások hatékonyságát fokozzuk.
A képzés harmonikus egyensúlyban tartotta az elméleti részt, és a gyakorlati elemeket.
Kitértünk többek között a(z):
- biofilm menedzsmentjére, mint a plakképződés legfontosabbnak tartott etológiai faktorára
- holobiom jelentőségére (erősen az orvoslás fókuszába került terület, szájüregi kihatások)
- az ínyszél alatti terület tisztításának területeire és technikáira
- az atraumatikus módon használt dentálhigiéniai eszközökre, gondoljatok csak a fogselyemre
- korcsoportonkénti specializációk jellemzőire (kinek mire kell jobban figyelnie a dentálhigiéniában)
- a gépi eszközök használatára és megtapasztaltuk azt, hogy a folyadékturbulencia milyen módon hat (azaz megismertük a legújabb fejlesztéseket az elektromos fogkefék világában)
- az egyéni motivációk módjára és a recall jelentőségére.
Mindezt szintetizálva, érthetően és gyakorlatorientáltan átadjuk Neked is, hogy mit és miért kell csinálni ahhoz, hogy a fogak és az íny egészsége megőrizhető, vagy fokozatosan javítható legyen.
Jelentkezzetek be hozzánk és tapasztaljátok meg a szemlélet velejáróit.
Erről Dr. G Kovács Lilla kolléganőnk az alábbi blogban fejtette ki a véleményét: